1600 mensen in de rij voor opening van nieuwe modewinkel

1600 mensen in de rij voor opening van nieuwe modewinkel

ROTTERDAM/SCHIEDAM - In een tijd dat veel winkelketens hun deuren sluiten, zoals deze week de Dunkin' Donuts-winkels in ons land, zijn er gelukkig ook ketens waar het goed gaat en die nieuwe winkels openen, zoals gisteren de Japanse modeketen UNIQLO. Dat werd met groot enthousiasme begroet: een lange rij wachtenden voor de nieuwe winkel in Rotterdam. Er is ook een Schiedams aspect in deze nieuwe winkel.

UNIQLO is voor de winkel in Rotterdam een exclusieve samenwerking aangegaan met De Bonte Koe Chocolade, welk bedrijf de hoofdvestiging in Schiedam heeft. Een nieuwe chocoladereep met een Japanse inbreng werd gisteren gelanceerd, de Matcha-reep, en in de UNIQLO-winkel staan twee verkoopautomaten van De Bonte Koe (zie foto hieronder). Je vindt de UNIQLO-winkel op de hoek van het Binnenwegplein en de Lijnbaan.

aut

"1600 enthousiaste klanten stonden 's morgens vroeg in de rij om de nieuwe winkel in het centrum van Rotterdam te ontdekken. Voordat de deuren opengingen voor het publiek, konden de klanten in de rij genieten van een optreden door Taiko-drummers en een ceremonie waarin een lint werd doorgeknipt in aanwezigheid van Zijne Excellentie de Ambassadeur van Japan in Nederland, de heer Hiroshi Minami", zo schrijft UNIQLO hedenmorgen in een persbericht. 

In dit artikel lees je meer over de Matcha-chocoladereep:
De Bonte Koe lanceert samen met UNIQLO de Matcha-reep

Foto's bron UNIQLO

11-10-2024