SCHIEDAM - Vandaag is de Havenkerk het decor voor de jaarlijkse partnerbijeenkomst van Schiedam Partners. Tijdens deze bijeenkomst kijkt Schiedam Partners terug op het afgelopen jaar. De organisatie zegt in de aankondiging dat "de plannen voor 2023 worden onthuld via een verrassend en spraakmakend programma".
"Schiedam Partners is verantwoordelijk voor de stadspromotie van Schiedam via het stadsmerk S’DAM. Om dit te realiseren werkt ze samen met verschillende partners in de stad. Sinds afgelopen jaar is er een jaarlijkse bijeenkomst, waarbij alle partners worden geïnformeerd maar ook worden geïnspireerd en gemotiveerd om de samenwerking op te zoeken", zo licht Schiedam Partners het doel en de opzet van de bijeenkomst toe.
Keeping the spirit alive
"Schiedam is een stad in beweging. Met veel enthousiasme en daadkracht wordt er met veel instellingen, festivals en activiteiten samengewerkt aan de zichtbaarheid van S’DAM. Deze nieuwe energie is terug te vinden in de slogan The New Spirit, die vorig jaar is geintroduceerd. Dit jaar is het thema van de partnerbijeenkomst ‘Keeping the spirit alive’ waarin Schiedam Partners de gasten wil motiveren om deze nieuwe energie vast te houden. Naast informerende presentaties zal dit terug te zien zijn in het programma waarvoor jong Schiedams talent is uitgenodigd om het entertainment te verzorgen", aldus Schiedam Partners.
Hier lees je het artikel over de bijeenkomst van vorig jaar:
'De etaleur van Schiedam' denkt in termen van 'tribes' en 'kampvuurgesprekken'
Foto: directeur Schiedam Partners Harrie Dechering voert het woord tijdens de bijeenkomst van vorige jaar, foto door Rob van der Stel